Avatar

julianuqz90

julianuqz90

About

Username
julianuqz90
Joined
Visits
87
Last Active

Comments

  • After insisting on the ticket that this is their fault and not mine, because I subscribed to the newsletter through the link they gave, they ended up answering this as if to close the issue, they did not solve anything for me, according to them they cannot generate codes to give to the people affected by the company's own error, they intend to blame yourself just because their system did not work, the truth is that I have supported this company since 2017, I bought all the games they released in the Last years like Deathgarden, Meet your Maker, Hooked on you and others, the only thing I asked was that they take care of the problems that they have continuously, apparently in 30% of the things they do. They were not able to solve the problem with a simple "charm", so I don't imagine if I have a more serious problem in the future. I am very disappointed and outraged by the way they were handled. The only positive thing I got is that I managed to get the charm thanks to a person from the community giving it to me (yes, a random person was incredibly more effective than the company itself). Honestly, I leave with a very bitter taste and I feel undervalued as a player since I fulfilled everything they asked to obtain the charm and the company, due to its mistakes, was not going to solve the problem for me, regards.


     Your request (1271699) has been solved. To reopen this request, reply to this email.


     Jun 27, 2023, 15:10 EDT


     Hi there,


     Thank you for reaching back to us here at Dead by Daylight support


     We apologize for the delay in our response. I understand that you have encountered an issue where you did not receive the email containing the code for Ace's Wild Charm from the Newsletter, despite signing up for the newsletters, and I'm sorry to hear that you were unable to make sure that everything was ticked in the Communication Preference.


     We regret to inform you that, we're not able to retroactively send past emails, and with that being said, if you missed any promotions, you may need to wait for the future ones instead, as stated my our colleague on the previous email as well.


     I would love to lend you a hand if I could, however, we are unable to generate the code for the charm manually, therefore, we are unable to take further action.


     I understand this information may not be the scenario you were expecting. In case you come across any other issues or questions, please, let us know, we're always happy to hear from our players.


     See you in The Fog!

  • I did not receive the code either and I subscribed when they asked for it! , I sent a ticket and they don't want to take charge, they are a shame!

  • I did not receive the code either and I subscribed when they asked for it! , I sent a ticket and they don't want to take charge, they are a shame!

  • @Mandy said:

    https://forum.deadbydaylight.com/en/discussion/comment/2341522#Comment_2341522

    holy heck, you've got them all already?!

    You've put in a lot of hours in this Event for sure. I've not managed to get them all myself yet, I've not had the time to play much...I need to take a day off work just to play DbD at this point lol.

    I think I've been playing 10 hours a day since the event started xD

  • @Mandy said:

    https://forum.deadbydaylight.com/en/discussion/comment/2341508#Comment_2341508

    I'm checking into this today - am not sure which way that will be addressed yet. I suspect it will be unlocked for those that have the Crown on Frank already, but I need confirmation on this naturally. As soon as I know something for sure, I will let you know.

    thanks!

  • @Mandy said:

    Legion has 2 Crowns with the Anniversary Event, one for Frank and one for Julie. There was initially a bug that prevented the crown for Julie unlocking, which I believe has now been resolved and both should unlock.

    Hello! Thanks for answering, I'm trying to get Julie's, I already played 4 games and he still hasn't given it to me, what could I do?

  • #unlinkthesets

  • yes !!!!! #unlinkthesets

  • Please revert hud

  • I haven't received my cosmetics yet, I hope they fix it :(

  • Hopefully they will return it to us, it is difficult for us to get them and it is unfair that we do not have them, I have faith that they are seeing how to return it to those who did not receive it. @Peanits Sorry to bother you but will you have any news regarding this problem? Thanks a lot !

  • I'm so sad, I loved those cosmetics, I hope they verify

  • They did not return them to me yet, but to some of my acquaintances, yes, what is happening? because I still don't have my cosmetics that cost me so much to get?

  • @BigBubs said:

    If you are talking about huntress hound mask, billy pro-pain hammer, kate free song bird and david untamed donkey jacket, then I had lost them too some months ago , I think it was when they gave out all the exclusives to everyone. I didn't get them back since.

    I actually contacted support a few hours age about that (funny coincidence) and got told not long ago that they already gave them back to all the people who were on the list of those who should have those cosmetics. Apparently I am not on it (and I guess so are you) even though I have played and earned those cosmetics. Pretty sure I didn't dream that I had them lol...

    I was asked for the in game ID so that they could check the list to see if I'm on it, but I don't expect much.

    Now I am just waiting for an answer that will probably say "woops sorry bro but you not on list, git gud scrub".

    I'll post here after I get the answer and let you know if you should waste time trying to contact support.

    Thanks a lot ! I would appreciate it very much, I love those cosmetics and I want to recover them too, I have friends who recovered them 2 or 3 days ago but I still nothing. I await your comments when you receive the answer, thank you!