Rework Add-on Chucky
Hello everyone,
I wanted to share a detailed feedback document about The Good Guy’s add-ons.
The goal of this proposal is not to make Chucky overpowered, but to improve the identity, readability, usefulness, and rarity consistency of several add-ons. Some of them currently feel too weak, too punitive, too situational, or too similar to other effects.
The document is organized by rarity and includes current effects, identified issues, proposed changes, and design justifications. The numbers are only examples and could obviously be adjusted by the developers.
I would be happy to hear what other players think, especially from people who play Chucky regularly or face him often.
Thanks for reading.
Bonjour,
Je partage ici un document de feedback concernant les accessoires de Chucky / The Good Guy.
L’objectif n’est pas de rendre le Tueur trop puissant, mais de proposer des pistes pour rendre certains accessoires plus cohérents, plus lisibles et plus intéressants à jouer. Le document est organisé par rareté et contient les effets actuels, les problèmes observés, les effets proposés et les justifications.
Les valeurs proposées peuvent évidemment être ajustées. Le but principal est surtout de discuter de l’identité des accessoires, de leur utilité réelle en partie, et de certaines incohérences de rareté.
Merci à ceux qui prendront le temps de lire et de donner leur avis.
chucky_addons_rework_proposal_EN.pdf chucky_accessoires_rework_FR.pdf
Comments
im happy as long as Mirror Shards get reworked, its useless especially for a purple add on
Bump. Does nobody have any ideas or suggestions for Chucky?
He's a good killer, but his purple add-ons are really bad. I really enjoy playing Chucky, but none of his add-ons feel particularly interesting or rewarding to use. Sure, there are a few synergies here and there, but even then they feel pretty weak and limited in my opinion.
Chucky deserves add-ons that are actually worth using and that have a meaningful impact on his gameplay.
Up, personne n'a d'idée ou suggestion pour Chucky ? c'est un bon tueur mais c'est add-on violet sont vraiment mauvaise. Moi j'aime beaucoup jouer Chucky mais aucun add-on est intéressantes a jouer, certes il y a quelque synergies mais encore, c'est assez faible et limiter je trouve. Chucky mérite des addon digne de ce nom.