littlelifeform
littlelifeform
About
- Username
- littlelifeform
- Joined
- Visits
- 82
- Last Active
Comments
-
I think one of the things that's going to effect solo queue big time after the update is not only the self care nerf but how the bloodwebs are going to work after prestitiging. The lower blood webs are horrible for med kits and add-ons. I always bring a med kit when playing solo because 8 times out of 10 my teammate just runs off even if the killer is chasing someone on the other side of the map.
-
Cool. Thank ye. I guess I've just been unlucky. I've gotten 4 surviors up from lvl 1 to 40 and haven't seen it once.
-
Camping bubbas are the worst. Especially if you're the one stuck on the hook. I don't think he should be neefed but maybe just a slight tweak to penalise camping a little bit. For example if he stays within 1m or so of the hook for 45 second (3/4 of one health state) then he can't us his special for as long or it only down two people (something like that anyways) and then the if he stays past that time the penalty gets bigger. So 70 seconds would be even shorter special or just one person. Not all the way to 0 but just a little bit for surviors to work together if they want to see if they can give the person on the hook one last chance to play that game.
-
@[Deleted User] said:
https://forum.deadbydaylight.com/en/discussion/comment/2764591#Comment_2764591
I play on Windows 11, it works the same... no issues for me.
Nice, thank you! I'm going to try update to it later so I just wanted to make doubly sure.
-
@Mandy said:
Theoretically it should be the same, it's something on my list to double check though!
Hi Mandy, by any chance is there an update on this please?
-
@Mandy said:
I was pointing out that we refunded BP/items for the initial problem with linking accounts where players lost progress - which is not the same as in your case. That was the only time that we refunded items and we do not do it now that this issue has been resolved.
We do not refund items for players who have unlinked their accounts for any other reason, as you were advised by Support.
I'm afraid there is nothing that we can do here to help you with this situation as we are very clear about this in our FAQ.
Apologies for the misunderstanding. Thanks for taking the time to respond.
-
@Mandy said:
We don't return items from the unlinking as we're very clear on our FAQ which is on our sites about what happens.
The only times things were returned was when there was an initial problem with the BHVR account but that has been resolved some months ago.
The below discussion states that it was fixed this month but I incountered my issue and submitted a request regarding it last month.
https://forum.deadbydaylight.com/en/discussion/218785/cant-connect-with-friends-to-a-lobby
-
@Mandy said:
We don't return items from the unlinking as we're very clear on our FAQ which is on our sites about what happens.
The only times things were returned was when there was an initial problem with the BHVR account but that has been resolved some months ago.
There was an issue with my behaviour account, I was unable to get into any lobbies with my friends. I had tried restarting the game, steam and my pc. I also tried uninstalling and reinstalling the game. My friends tried restarts on their end too. Unlinking the account was the only thing that got it working again.